Švietimo pagalba yra neatsiejama visapusiško mokinių ugdymo dalis, padedanti kiekvienam mokiniui gauti paramą jo autentiškame mokymosi kelyje. „Saulės gojuje“ dirba profesionalūs švietimo pagalbos specialistai – specialusis pedagogas, psichologas, logopedas ir socialinis pedagogas, kurie padeda vaikams įveikti įvairius mokymosi, emocinius bei socialinius iššūkius.

Specialusis pedagogas rūpinasi mokiniais, kuriems kyla mokymosi iššūkių, įvertina jiems kylančių sunkumų pobūdį, teikia rekomendacijas mokytojams, veda individualius arba grupinius užsiėmimus specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams. Jis konsultuoja mokytojus pritaikant mokymo programas ir mokymo medžiagą pagal individualius vaiko poreikius, teikia rekomendacijas mokytojams ir tėvams apie mokinių ugdymą ir jų specifinius poreikius.

Mokyklos psichologas atlieka svarbų vaidmenį ugdymo įstaigoje, padėdamas mokiniams, mokytojams ir tėvams spręsti mokinių emocines, socialines bei ugdymosi problemas. Šis specialistas teikia pagalbą mokyklos bendruomenei išklus krizinei situacijai, padeda mokiniams, patiriantiems patyčias ar šeimos problemas. Taip pat mokyklos psichologas konsultuoja tėvus ir mokytojus, dalyvauja kuriant ir įgyvendinant patyčių ir smurto prevencijos programas, prisideda prie mokyklos siekio kurti palankią emocinę aplinką.

Logopedas teikia pagalbą vaikams, turintiems kalbos ar tarties sunkumų, padeda lavinti kalbinius įgūdžius, įveikti bendravimo sunkumus. Šis specialistas padeda vaikams taisyklingai tarti garsus, formuoti žodžius, sklandžiai reikšti mintis. Jis dirba su vaikais, turinčiais disleksijos, disgrafijos ar kitų mokymosi sutrikimų, taip pat rengia pritaikytas užduotis ir metodikas, padedančias vaikams įveikti įvairius kalbos barjerus ir sėkmingai įsitraukti į ugdymosi procesą.

Socialinis pedagogas rūpinasi mokinių socialine gerove ir prisideda prie saugios ir įtraukios ugdymosi aplinkos kūrimo. Jis padeda mokiniams spręsti socialines, emocines bei elgesio problemas, o mokytojams – jas atpažinti ir spręsti, tarpininkauja sprendžiant konfliktus tarp mokinių ir mokytojų ar mokinių ir tėvų, teikia rekomendacijas, kaip dirbti su mokiniais, turinčiais elgesio sutrikimų, vykdo patyčių ir smurto prevencijos programas, bendradarbiauja su institucijomis, jei kyla pavojus mokinio gerovei.

Šių specialistų pagalbos dėka ugdymo įstaigoje kuriama pozityvi ugdymosi aplinka, kurioje mokiniai jaučiasi saugūs, pasitikintys savimi ir motyvuoti siekti asmeninės bei akademinės sėkmės. Visapusiškas jų palaikymas ir sėkminga integracija į mokyklos bendruomenę ne tik padeda vaikams įveikti esamus iššūkius, bet ir ugdo jų emocinį bei psichologinį atsparumą, savarankiškumą ir gebėjimą spręsti iššūkius ateityje.