Sena afrikiečių patarlė byloja, kad vaiką augina visas kaimas. Šiandien ši patarlė, ko gero, skambėtų taip: „Vaiką augina visa mokykla.“ O mokykla – tai bendruomenė: tėvai, vaikai, ugdytojai (nuo sargo iki mokyklos vadovo).
Vaiko kelyje į suaugusiojo gyvenimą pėdsaką palieka kiekvienas sutiktas žmogus. Todėl ir siekiame telkti, vienyti ir stiprinti savo bendruomenę, kurios tikslas – ugdyti asmenybes, pasirengusias ateities pokyčiams, turinčias tvirtas moralines nuostatas ir prisiimančias atsakomybę už savo sprendimus.
„Pažinimo klubas“ – tai mūsų neformalus švietimo forumas, kuriame su savo bendruomene dalijamės gerąja patirtimi, naujausiomis žiniomis ir praktiniais patarimais apie vaiko ugdymą konkrečiai ir apie žmogaus gerovę apskritai. Į „Pažinimo klubą” kviečiame ir išskirtinius svečius – garsius savo srities ekspertus, kurie savo darbais ir žiniomis šviesina Lietuvos mokslinę padangę. „Pažinimo klubas“ – tai unikali galimybė išsiaiškinti tai, kas tiesiogiai ar netiesiogiai susiję su mūsų vaikais, apie ką susimąstome pamatę laidą ar perskaitę straipsnį, kas ima netikėtai kirbėti galvoje ar kartais neleidžia užmigti naktimis – trumpai tariant, viską, ką norime sužinoti apie save ar savo vaiką, bet nedrįstame paklausti…
KAI NORISI ŽINOTI DAR DAUGIAU: "SAULĖS GOJAUS" PROFESIONALŲ MINTYS IR PATARIMAI
Patarimai būsimojo pirmoko tėveliams
Darbo rinkos dėsniai veikia ne tik už mūsų mokyklos sienų, bet ir jos viduje! Mūsų moksleiviai mokosi megzti darbinius santykius plušėdami „firmose“, kurioms vadovauja suaugę mokyklos darbuotojai (ne vien pedagogai!) ir aktyvūs tėvai. Kiekvienas moksleivis, parašęs motyvacinį laišką ir gavęs „firmos“ vadovo patvirtinimą, gali pasirinkti darbą vienoje iš „firmų“, kurių pas mus – gausu: „Gojaus obuoliukai“, „Jeronimo varlės laboratorija“, „The Jewelry Makers“, „Kvapukas“, „Vokalinė grupė“, „Vyriški reikalai“, „Popieriniai objektai“, „Lietuvos skautai“, „Dekupažo magija“, „Merė Popins“. Kaip ir kiekvienas darbo rinkos dalyvis, moksleivis turi teisę savo darbo vietą po pusės metų keisti – arba rizikuoja ją prarasti, jei netenka „darbdavio“ pasitikėjimo (šiuo atveju jam tenka eiti į „darbo biržą“ ir mokytis individualiai).
Mūsų bendruomeniškumą dar labiau stiprina tėvelių, senelių, draugų ir pažįstamų įsitraukimas į mokyklos ugdomąją veiklą, kurią praturtina svečių žinios, gyvenimiška patirtis, nepamirštami pasakojimai ir net į klasę atsinešti gardumynai.